• Lagerstatus
  • Evt. minimumsbestilling
  • Bestil flere produkter på én gang
  • Mark-up
  • Vejl. udsalgspris
  • Uddybende produktinformation
  • Avanceret tilbuds- og rabatsystem
  • Håndtering af flere kundegrupper
  • Mulighed for e-conomic integration
  • Mulighed for ordreeksport
  • Mulighed for pre-ordrestyring
  • Mulighed for reklamatinshåndt.
  • Mulighed for integreret B2C webshop
  • Guides i brug af systemet
  • Support i brug af systemet
  • Timepris ved yderlige udvikling
  • Oprettelse

  • 300,- kr. pr. time
  • 450,- kr. pr. time
  • 999,-
Om B2B Dist.
Vores B2B-system (distributionssystem) er til små- og mellemstore distributører, som gerne vil gøre livet lettere for sig selv og ikke mindst deres forhandlere. Mange distributører får deres ordrer via telefon og mails og skal derefter samle dem i Excel eller andet, hvilket gør det tidskrævende og uoverskueligt at samle alle ordrerne.

Med vores B2B-system får forhandlerne et unikt login, så de kan logge ind og få et komplet overblik over de varer, som distributøren har givet dem adgang til. Derudover kan de se hvor høj en mark-up der er, hvor mange varer der er på lager, og hvor mange varer de minimum skal købe osv.

Oversigten gør det muligt at skrive det ønskede antal ud for hvert produkt og lægge dem til ordren på én gang, således forhandleren ikke skal ind på hver enkelt vare.

Vi gør opmærksom på, at systemet tilbydes som det er. Vi leverer guides til oprettelse af kategorier, produkter og checkout. Generelt oplæring og support betales pr. time eller over klippekort-ordning.
Referencer
B2B Dist. skærmbillede
B2B Dist.